سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسول خدا فرمود : «نزد خداوند، هیچ چیز دشمن تر از خانه ای که بر اثرطلاق ویران شود، نیست» . سپس امام صادق علیه السلام فرمود:«خداوند ـ عزّوجلّ ـ، به سبب دشمنی ای که با جدایی داشت، درباره طلاق تأکید ورزید و سخن را در آن باب، بارها بازگفت. [صفوان بن مهران ـ از امام صادق علیه السلام نقل می کند ـ]
حماسه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» نوری که در قم ظهور کرد (1)

بسم الله الرحمن الرحیم

    

قبل از هر چیز میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه اآلاف التهیة‏ و السلام ) را تبریک عرض میکنم.  

       روضه منوره رضوی (ع)

 

مدتها (شاید بیش از یک از یک سال بود) که حتی سری به وبلاگ نزده بودم چه رسد به اینکه بخوام اونو به روز کنم و چیزی بنویسم ، تا مدتی پیش ....

       مدتی پیش سری به  وبلاگ زدم و دیدم بازدید روزانه از آن به بیش از 20 بازدید رسیده (هر چند که عدد کوچکی است اما هم برای شروع و هم برای اینکه انسان آنچه به ذهنش میرسد را با بیست نفر در میان بگذارد ، ‏بد هم نیست) از همون موقع بود که به فکر  افتادم که مطلبی بنویسم ولی به دنبال فرصتی بودم که امروز حاصل شد.

     وقتی عنوان آخرین نوشته ام را نگاه کردم دیدم که این عنوان بود « نوری که در قم آرمید » برای همین برای مطلب امروز این عنوان به ذهنم رسید (عنوانی که هم  با امروز و هم با عنوان قبل مناسب باشد) : «نوری که در  قم ظهور کرد» .

    از آخرین باری که مقام معظم رهبری به طور رسمی به قم تشریف آورده بودند 10 سال میگذشت (هر چند در این مدت ، ایشان کرارا به بهانه های مختلف که شاید مهمترین آنها  دیدار با مراجع معظم تقلید بود به قم تشریف‏ آورده بودند.)و بیش از یک ماه بود که زمزمه سفر حضرت آقا به قم به گوش میرسید ولی هنوز زمان آن مشخص نبود . اوایل مهر ، ‏قرار شده بود که سفر در دهه کرامت و روز آن احتمالا چهار شنبه  21 مهر ماه 89 باشد . در مورد طول سفر هم شنیده ها ار دو روز تا دو هفته حکایت میکرد که آنچه محتمل تر بو حدود یک هفته بود. البته این تاریخ بعدا به دلائلی  به تاخیر افتاد ،‏ تا اینکه روز پنجشنبه  22 مهر  رسما توسط استاندار قم تاریخ سفر سه شنبه 27 مهرماه (مصادف با روز میلاد امام رضا علیه السلام) و مدت آن 9 روز اعلام شد.

 

در همین زمینه مطالب و تصاویری هست که انشاء الله در مطلب بعدی           



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » هادی ( سه شنبه 89/7/27 :: ساعت 11:49 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سؤالی در باره استعفای آقای نجفی
نام نقی ز جمله اسماء نیک ماست
تعویض سنگ فرش صحن حرم حضرت معصومه (س) - تصاویر
مسمط شمس اصطهباناتی 2
اشعار شمس اصطهباناتی 1
تدفین آیت الله افتخاری (ره)
رحلت آیت الله افتخاری (ره)
حاشیه نگاری از دیدار طلاب با رهبری (1)
نوری که در قم ظهور کرد (1)
نوری که در قم آرمید
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 11
>> مجموع بازدیدها: 87096
» درباره من

حماسه

» فهرست موضوعی یادداشت ها
سفر رهبری به قم .
» آرشیو مطالب
پاییز 1385
بهار 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب